To www.crystalbeauty.gr κάνει παράδοση στην περιοχή μου;
Η εταιρεία με την οποία συνεργαζόμαστε για τις παραδόσεις των προϊόντων καλύπτει όλη την Ελλάδα.Αν η περιοχή σας χαρακτηρίζεται ως δυσπρόσιτη από την Γενική Ταχυδρομική τότε θα επικοινωνήσουν μαζί σας για διευθέτηση του τρόπου και του τόπου παράδοσης.ΠΡΟΣΟΧΗ!: Σε ορισμένες απομακρυσμένες περιοχές η αποστολή με courrier είναι ακόμα αδύνατη. Σε τέτοιες περιπτώσεις η αποστολή γίνεται με το ταχυδρομείο.
Τι επιλογές παράδοσης έχω;Παράδοση στο σπίτι σας: Παραλαμβάνετε την παραγγελία σας μέσω της εταιρείας courier (Γενική Ταχυδρομική)ΚΤΕΛ ή ΠΛΟΙΟ 10 € ανά κούτα.Παρακαλούμε να βρίσκεστε στον χώρο την συμφωνηθείσα ώρα για την δική σας καλύτερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση.Σε περίπτωση που απουσιάζετε και περάσει η Γενική Ταχυδρομική θα σας αφήσει σημείωμα που θα αναφέρει τον αριθμό του δέματος σας και το τηλέφωνο που θα πρέπει να καλέσετε για να συνεννοηθείτε για την παραλαβή.
Ποιες ώρες παραδίδετε μέσω courier;Μπορείτε συνήθως να παραλάβετε τις αγορές σας μεταξύ 11.00πμ και 18.00μμ από Δευτέρα έως Παρασκευή.
Τι χρεώνετε για την υπηρεσία;το ποσό αποστολής και αντικαταβολής με courier είναι :Εντός Αττικής 2.90 € εως 2 κιλά + 1,00 €για κάθε κιλό επιπλέον (χωρίς Φ.Π.Α)Εκτός Αττικής 4,80 € εως 2 κιλά + 1,20 € για κάθε κιλό επιπλέον (χωρίς Φ.Π.Α)Οι παραδόσεις γίνονται μέσα σε μία ή δύο εργάσιμες ημέρες.
Για παραγγελίες άνω των 150 ΕΥΡΩ, η παράδοση είναι δωρεάν.Ποιος μπορεί να υπογράψει για την παραλαβή;Η παραγγελία σας μπορεί να παραλειφθεί και από τρίτο πρόσωπο. Κατά την παράδοση της παραγγελίας, θα ζητηθεί ένα πιστοποιητικό ταυτότητας και μια υπογραφή του δελτίου παραλαβής από τον μεταφορέα.
Τι συμβαίνει αν δε με βρουν;Σε περίπτωση που απουσιάζετε και περάσει η συνεργαζόμενη εταιρία courier, θα σας αφήσουν ειδοποιητήριο σημείωμα και η παραγγελία σας θα δοθεί ξανά προς παράδοση την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Η παραγγελία σας μπορεί να παραλειφθεί και από τρίτο πρόσωπο. Κατά την παράδοση της παραγγελίας, θα ζητηθεί ένα πιστοποιητικό ταυτότητας και μια υπογραφή του δελτίου παραλαβής από τον μεταφορέα.
Ποια είναι η πολιτική επιστροφών;Μετά από μερική ή ολική ακύρωση της παραγγελίας σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά.
Ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που είχατε επιλέξει κατά την παραγγελία σας θα σας γίνει αντίστοιχα και η επιστροφή χρημάτων:Πιστωτική κάρτα on-line:Αν η παραγγελία σας πληρώθηκε μέσω πιστωτικής κάρτας στο site μας, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει στην κάρτα σας, μέσα σε 4 εργάσιμες ημέρες.
Αντικαταβολή:Αν η παραγγελία σας πληρώθηκε μέσω αντικαταβολής, κατά την παραλαβή της, τότε θα πρέπει να μας δώσετε έναν τραπεζικό λογαριασμό στον οποίο να είστε δικαιούχος για να προχωρήσουμε σε πίστωση εντός 7-14 εργάσιμων ημερών.
Τι γίνεται αν η παράδοσή μου καθυστερήσει;Κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε για να ενημερώνουμε τους πελάτες μας το συντομότερο δυνατό σε περίπτωση καθυστέρησης. Ωστόσο, κάποιες φορές τυχαίνουν καθυστερήσεις που μπορεί να ξεφύγουν από τον έλεγχό μας.
Μπορείτε να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας πατώντας στο “Το προφίλ μου” και μετά στο “Ιστορικό Παραγγελιών”.Αν ωστόσο αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την παράδοση της παραγγελίας σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 4120379-80
Στην παραγγελία μου λείπουν πράγματα:Εάν σας λείπουν προϊόντα παρακαλούμε καλέστε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 4120379-80
Δεν μου έχει γίνει έκπτωση:Λυπούμαστε που δεν λάβατε την έκπτωσή σας. Παρακαλούμε καλέστε μας στο 210 4120379-80 δίνοντάς μας τον αριθμό παραγγελίας σας και πληροφορίες σχετικά με την έκπτωση που περιμένατε να λάβετε έτσι ώστε να διεκπεραιώσουμε το πρόβλημα για λογαριασμό σας.
Μπορείτε επίσης να παραλαμβάνετε τις παραγγελίες σας από το καταστημά μας χωρίς καμιά επιβάρυνση εξόδων αποστολής